Reklamace, vrácení zboží
V případě, že nám potřebujete vrátit zboží ve 30denní lhůtě nebo ho reklamovat, postupujte, prosím, podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve, protože Vaše spokojenost je pro nás důležitá.
Vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku možnost vrátit zboží na adresu: CONRESCOM, s.r.o., Náves Svobody 44/29, 779 00, Olomouc.
Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) můžete vyřídit díky právu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí zboží.
Prosíme o dodržení následujícího postupu:
- Zboží prosím vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
- Zboží zasílejte na výše uvedenou adresu.
- Přikládejte fakturu, kterou jste od nás obdrželi.
- Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace a zašlete jej společně s balíčkem.
- Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží – včetně účtované ceny za dopravu.
- Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá) je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny.
- Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží.
Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady – zavolejte na +420 604 122 477 nebo napište na obchod@panapes.cz.
Záruka
Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek – týká se především krmiv).
Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete u nás zakoupené zboží reklamovat, stáhněte si „Formulář k uplatnění reklamace“, následně vyplňte všechny potřebné údaje a formulář nám zašlete na adresu: CONRESCOM, s.r.o., Náves Svobody 44/29, 779 00, Olomouc.
Pozor! Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).
Formulář pro uplatnění reklamace